V případě problému se stránkami mě kontaktujte na:
E-mail: miruzicka@seznam.cz
ICQ: vám ho nedám :-)
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 

Vítejte na www.bludiste.jex.cz! Seriály online!

 

Druhá hitparáda nejvtipnějších hlášek z infolinek operátorů

Vytvořeno 05.05.2009 14:24:13 | Poslední změna 07.06.2009 18:42:11
Opět je tu druhá hitparáda nejvtipnějších hlášek z infolinek operátorů.:

Zákazník: Já bych křičel, já bych brečel, ale ani na jedno už nemám sílu. Už jenom volám.

Operátor: Tak teda jsme domluveni, přijede za Vámi náš kurýr a domluvíte se s ním, kde, kdy, jak, co a za kolik.

Operátor: Do jména zadejte O2.
Zákazník: Ó mám dát malé nebo velké?
Operátor: Dejte velké, my jsme velká společnost.


Telefónica O2

Zákazník: Máte nějaký speciální tarif pro tchýně?
Operátor: Ne, ale taky bych ho uvítala.

Zákazník: Já vám to hlásil už přede dvěma hodinama a nikdo se neozval! Chci to zrušit!
Operátor: Pane Nováku, nebudeme to dramatizovat…

Operátor zákazníkovi vysvětluje poplatky na faktuře a zákazník konečně pochopí se slovy: Jé, já jsem ale vůl.
Operátor: Hmmm... Teda ne, pane.

Operátor: Mohu vám ještě s něčím jiným pomoci?
Zákazník: No... potřeboval bych vyčistit zuby....

Operátor: A ten internet a digitální televizi chcete zřídit na tu linku z které voláte?
Zákazník: Jistě.
Operátor: A máte v té telefonní budce, z které voláte, televizní přijímač a počítač?

Operátor: Dobrý den, mohu vám nabídnout naše skvělé tarify T-Mobile?
Zákazník: No, nemůžete, protože jestli jste si toho nevšimli, tak mi voláte na Vodafona a u nás není na tu vaši skvělou síť signál. Takže doporučuji nejdřív natáhnout dráty k telefonu a pak něco nabízet.


T-Mobile

Zákazník: Helejte se! To už jste asi pátej s kym mluvim! Já už to celý znova opakovat nebudu! To si tam pořešte!
Operátor: Mohl byste mi to zopakovat?

Operátor: Takže jste připojen, to jsem rád. Vám to nefungovalo, protože jste měl nastaveno všechno co šlo úplně špatně, plus ještě něco co snad ani nešlo.

Operátor: A pak zmáčknete hvězdičku...
Zákazník: Tady žádná hvězdička není!!!
Operátor: Dole na klávesnici vedle nuly.
Zákazník: Jo vy myslíte tu sněhovou vločku?

Operátor osloví zákazníka jménem (jmenuje se Sígr): Dobře, pane Sígře...
Zákazník: Ják Sígře, vole, snad Sígre, ne?!


Vodafone

Zákazník: ...ten internet zase nefunguje, píše to nějaký blbiny....
Operátor: No a co máte na monitoru??"
Zákazník: Plyšovýho pejska!
Operátor: Myslím dole, co tam máte napsáno?
Zákazník: mmm… jo… Sony!!!

Operátor: Co se týká toho připojení, vy jste už ve vlastnostech?
Zákazník: Co se týká toho připojení, tak jsem už tejden v řiti!

Zdroj: Mobil.cz (http://mobil.idnes.cz/)

Hitparáda nejvtipnějších hlášek z infolinek operátorů

Vytvořeno 01.01.2009 13:48:34 | Poslední změna 01.01.2009 13:59:53
Co Internet dal

Operátor: Kam je zapojený ten kabel?
Zákazník: Jak to myslíte?
Operátor: Když půjdete po tom kabelu, kam dojdete?
Zákazník: Asi k vám na ústřednu do Brna.

Operátor: Pane, jestli na mě budete pořád takhle křičet, tak vás upozorňuji, že to položím.
Zákazník: No to si zkuste! To pak teprve začnu řvát!!
Operátor: To je možné, ale už ne na mě.

Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?
Zákazník (cca 80let): Jak to myslíte?
Operátor: Na koho je ta linka psaná.
Zákazník: Jako kdo tu je?
Operátor: Hmm, dejme tomu.
Zákazník: Já a můj pes.
Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.
Zákazník: Ťapina.


Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!
Operátor: Myslíte tím přímo mne?
Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.

Operátor: Linka je vedena na jméno Šun Jun Čung Ťin Han? Cože? Aha, takže na pana Nováka…

Zákazník: K vám se dovolat, to je umění! Prosim vás, vy tam jste sám?
Operátor: Někdy mám ten pocit.

Zákazník: U telefonu pan Koláček! A nebude to tak sladký hovor, jak si myslíte!

Zákazník: Já jsem výslovně říkal, ať mi sem neposílají toho technika, co tu byl minule! Jdu ke dveřím, vodevřu a co myslíte? No byl to von!

Zákazník: Pošlete sem konečně někoho, kdo tomu rozumí, jinak na to pustím manželku a to teprve budete koukat!

Mobilní internet


Zákazník: Já bych rád věděl, proč se mi nezobrazuje číslo volaného.
Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z hlasových služeb.
Zákazník: A kde jsem teď?
Operátor: Na technické podpoře internetového připojení.
Zákazník: Výborně! Já si objednával O2TV a rád bych věděl, kdy to bude.
Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z obchodního oddělení…
Zákazník: Tak to bych rád věděl, proč mi v Mozille nefunguje aktualizace.
Operátor: Je mi líto, ale tohle já neřeším, protože….
Zákazník: Ježíši! Vaší práci bych chtěl mít!

Zákazník: Já jsem technik!
Operátor: Já vím. Takových techniků sem hodně volá…

Operátor: Máte tam ten kurzor?
Zákazník: Já nevím. To mělo být v tom instalačním balíčku?


Infolinka O2

Zákazník dobíjel O2 kartu u terminálu SAZKY a volá na *11
Zákazník: „Dobrý den, já nabíjel přes Terminátora Sazky a zatím se mi nepřipsal kredit.“

Zákazník nabíjí O2 kartu prostřednictvím operátora
Operátor: “…doručíme Vám zprávu o nabití“
Zákazník: “To asi nepřijde, protože u nás neprohrnuli sníh a listonoška se k nám nedostane.“


Zjišťování typu zákazníkova telefonu
Operátor: Jaký máte typ telefonu?
Zákazník: „jútú“

Odchozí hovor
Operátor: Dobrý den, chtěli bychom Vám nabídnout naši speciální podzimní nabídku…
Zákazník: Počkejte, počkejte, já tady mám návštěvu – zavolejte v létě.

Infolinka Vodafone

Zákazník: Máte to THC? (myšleno mobilní telefon HTC)
Operátor:…ale marihuanu opravdu u Vodafonu nenabízíme...

Operátorka mluví se zákazníkem: „...pane inženýre, takže jsem domluveni! Já Vám to nejdříve změřím a potom i prodloužím.“

Operátor nabízí zákaznici program „Kamarádi“, zákaznice odpovídá, že nemá v blízkosti žádného kamaráda, jen svoji tchýni.. Na to operátor odpoví: „I z tchýně můžeme udělat kamaráda.“


Zákazník volá a říká: ,,Potřebuji, abyste mi zrušili službu Honem-honem.“ Operátorka později zjistila, že zákazník měl na mysli službu „Připojení na skok“.

Operátor se představí: ,Dobrý den, u telefonu Petr Novák, jak vám to mohu udělat?“

Operátor při aktivaci služby popřeje zákazníkovi: „Tak Vám přeji, aby vám to dlouho fungovalo.“ Zákazník odvětí: „Tak to doufám, že to bude ještě dlouho a dobře.“

Na zákaznickou linku volá zákazník, pan Trouba, představí se jménem a na to operátorka přivítá zákazníka: „Dobrý den, Trubko.“

Zajímavosti Vodafone (neověřené)

Přes linku operátora se seznámilo přes 40 párů.

Operátoři mají i své oblíbené zákazníky, kteří zavolají i 300krát měsíčně a ještě posílají pohledy a čokolády.

Infolinka T-Mobile

Zákazník se chtěl připojovat pomocí internetu 4G, ale nevěděl, jestli má notebook nebo klasický počítač. Asistentka mu doporučila se podívat, jestli má odděleně obrazovku, klávesnici, myš...


Operátor: Jakým způsobem jste dobíjel kredit? Zákazník: Nooo, dobíjel jsem si kredit přes ten terminátor!

Zákazníkovi nešel wap přes vytáčené číslo - standardní hláška je „Chyba spojení CSD“ ... pán nám řekl, že mu to hlásí „Chyba spojení ČSSD“.

Zdroj: Mobil.cz (mobil.idnes.cz)
 
Prohlášení o Cookies |
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one